Syaz Harzays Minme: Bakal KESEORANGAN ! sobbsssss

Pages

STATUS UPDATED!
Assalamualaikum korang korang and korang... terima kasih kerana sudi singgah kat blog syaz ni.. hihihihi...

6 Jun 2014

Bakal KESEORANGAN ! sobbsssss

Assalamualikum ... 
selamat malam you all.. tidur dah ke??? hihihi..
tengok tajuk kat atas tuh... tetiba je teringat yang diri ini bakal keseorangan ... uwaaa.... bakal keseorangan weyhh.. syaz bakal keseorangan la lepas nih.... sedihhhhh.... sobsss.... asal pulak syaz bakal keseorangan ??? hihihi
oke2 syaz bgtau... 

abang nak kawen la weyhhh... tu yang bakal keseorangan dah lepas ni.... semua abang abang kawen dh... yang ketiga ni nak kawen la pulak... asal la engko kawen awal sangad nih abang... sapa nak temankan aku dh lepas ni.. engko baru je dapat keja.. terus engko nak kawen.. aku nak gak engko blanja aku . hari2.. hihhihihi... tak yah la awal sangad kawen... nanti sapa nak temankan aku... uwaa.... sedihhh la ... tapi aku tumpang gembira jugak laa untuk engko abang... 

emm...sapa nk kawan dengan aku dah lepas nih abangg weyhhh???? aku je kot adik engko.. pompuan pulak tu.. satu2 ny pulakkk... haaa... kesian weyh dekat aku... uwaaa... 
kbye !

10 comments:

  1. bestnya ada abg tapi abg dia dah nak kawen lah plak TT^TT huhuhu...

    takpe2 nanti tepon le abg bila rindu ke duk dgn abg ke hujung minggu (kalau tak ganggu) kekeke XDD

    you still have me huahuahua XDD and most of all you have is HIM :)

    HE always be with you don't worry, you're not alone babe XDD

    nak mudah saing dgn abg.. gi kawen jgak ahaha XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboihhhh... muda lg kott... :P

      Delete
    2. ahahaha.. zaman dulu org kawin awal.. and skrg nih dah ramai org start kahwin awal bagus lah tuh bwahaha XD

      Delete
  2. Replies
    1. haha... awak mmg ade ponn... hihi :P

      Delete
  3. wuu~ kesiannya. Tapi tahniah ada kakak ipar baru. hik hik hik.

    ReplyDelete
  4. Boleh kawan ngan k.ipar lak.. Jgn cari gaduh sudah.. Hihi

    ReplyDelete
  5. jalan penyelesaian nye mudah je. awak pun kene KAHWIN same! hehe..

    ReplyDelete
  6. hahhaha.. lawak laaa syaz nie... sabau sabau.... ur turn plk kan nanti sabau n tggu saat nye bila tiba saat n mase nye nanti... no worry be happy kayh..

    ReplyDelete
  7. kalau abg dah kahwin..Syaz cari lah org kesayanan buat teman :-)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
alang-alang dah baca tu..
mintak tolong komen sekali boleh??
hehehehe ^^

Syaz Harzays Minme© . Designed by MaiGraphicDesign