Syaz Harzays Minme: TEAM BLOGGER SUPPORT GAZA : Bersabarlah Wahai Saudara Seislam

Pages

STATUS UPDATED!
Assalamualaikum korang korang and korang... terima kasih kerana sudi singgah kat blog syaz ni.. hihihihi...

4 Aug 2014

TEAM BLOGGER SUPPORT GAZA : Bersabarlah Wahai Saudara Seislam

Assalamualaikum..
selamat petang guyss... buat pe je tu... ?
jom join segmen nih... 
jom reramai kita support GAZA.. tau kan ape dah jadik dekat sana.. dalam facebook, twitter, media sosial semua cakap pasal rakyat PALESTIN-GAZA... 
tengok je berita... memang tersentuh hati nih bila tengok keadaan yang berlaku dekat sana... kan.. cuba korang bayangkan kalau korang dekat tempat mereka... berada dalam keadaan menakutkan... bom sana bom sini... bersabarlah wahai saudara seislam ku... apa pun... doa kami sentiasa mengiringi kalian... jangan pernah berhenti berdoa.. 
kerana doa adalah senjata . senjata yang tiada sesiapa dapat melawannya... perbanyakkan berdoa untuk saudara kita di sana... 

KLIK BANNER UNTUK JOIN

#SUPPORT GAZA #PRAY FOR GAZA

9 comments:

  1. Doa sentaja muslim....InshaaAllah doa akan sentiasa bersama2 mereka....#KeepsupportGaza

    Boleh lihat tinta daripada blogger yg lain:http://duniakita94.blogspot.com/2014/08/tinta-khas-para-blogger-buat-palestin.html

    ReplyDelete
  2. pray for peace of Gaza. Allahuakhbar!

    ReplyDelete
  3. Moga Allah bantu mereka dan juga kita semua.

    ReplyDelete
  4. Kemenangan Akan tetap jagi milik Islam..itu janji Allah, insyaAllah..semoga para mujahid mujahidah lebih kuat! Doa untuk mereka..

    ReplyDelete
  5. mee too support dan prafy for GAZA

    ReplyDelete
  6. Allahu akbar!
    #pray4gaza
    Doa senjata umat Islam kan.. In shaa Allah
    akan ada balasan buat mereka yang menzalimi.

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
alang-alang dah baca tu..
mintak tolong komen sekali boleh??
hehehehe ^^

Syaz Harzays Minme© . Designed by MaiGraphicDesign