Syaz Harzays Minme: Tahun yang penuh dengan dugaan :')

Pages

STATUS UPDATED!
Assalamualaikum korang korang and korang... terima kasih kerana sudi singgah kat blog syaz ni.. hihihihi...

16 Sep 2014

Tahun yang penuh dengan dugaan :')


Assalamualaikumm korangg..
Al-Fatihah Aban..
tolong sedekah kan Al-fatihah untuk anak sedara syaz yang baru je menghembuskan nafas terakhirnyaaaa.. terima kasihh korang sumaa...


mesti korang dah tidur kannn...
syaz tak dapat nak tidur.. 

15 september 2014.. 
dekat nak masokk waktu maghrib.. dapat berita yang anak sedara syaz eksiden..
cemas yang amat.. tak dapat nk buat apa2 dulu.. tenang kann diri sendiri..
after that.. bapak sedara kol bagitau diorang 2 eksiden terok.. kene langgar dgn trailler.. 
aku?? automatik airmata jatuhh... cepat2 aku n mak sedara pergi klinik tempat diorangg di hantarr...
kampung kitorang just ade sebuahh klinikk kerajaann je... klinik untuk keperluan penduduk kampung... ( actually.. syaz nk buat entry yg nihh tadi.. tapi keadaan tak mengizinkan )

sampai jaa dekat klinik syaz terus masuk emergency room..
syaz tgk abang.. syaz tgk iqmal.. lepas tu syaz tgk azwa.. azwa tgk syaz terus menangiss.. 
syaz ponn turut nangis sambil tenang kan azwa... syaz pergi dekat abang n iqmal..
abang tak sedarkan diri.. syaz tgk iqmal.. memangg sebak sangat... tgn patahh.. leher patah.. ade lagi ke peluang nak hidup?? 

mase MA tu tgh cek iqmal. syaz dgr bunyi iqmal tahan sakitt.. kesiann sangadd... 
kalau korang di tempat syaz pon mesti korang tak tahan jugakk..

satu yang syaz tak suka dgn pengurusan dekat klinik tu.. lambat sgt.. 
kalau org nazakk memang meninggal kat situ jaaa tunggu diorangg...
masa abg syaz eksiden haritu pun diorang slow n steady je rawat...

Lebih kurang jam 9.15 malam .. syaz dapat panggilan dari mak sedara .. dia bagitau iqmal dah takdee..
memangg terkejut sgt.. bdn mmg dh rasa longlai.. memang nk terduduk je.. tapi dalam situasi macam nihh kita xlehh lemahh kann.. kita mesti kuatt.. semua tuu Qada' dan Qadar dari Allahh...
abanggg... diorang cakap abang 50-50... syaz mintakk doa kaliann yaa.. tolongg doakan keselamatan anak sedara syaz yang sorang lagi... 

iqmal... syurga buat mu sayanggg... doa kami sentiasa mengiringimu.. sampai berjumpa nanti yaa... kita semua sayangg iqmal sesangad.. maksu n sume org syg iqmal tau.. 
#we always loving you sayang..
#please pray for abang... 




10 comments:

  1. ya Allah kak syaz, sabar yee~ T_T al-fatihah.

    semoga beliau di tempatkan di kalangan orang yang beriman.

    Aina doakan anak sedara akak yang sorang lagi itu baik-baik je~ amin.

    ReplyDelete
  2. 2 2 tu umo bpe syaz? treler tu nakntgjwb x? innalillah

    ReplyDelete
  3. Allahu.. sedihnye.. semoga keluarga syaz tabah.. salam takziah dari anis..

    ReplyDelete
  4. Allahu Akbar.. Semoga abang selamat.. Syaz 7 keluarga semoga tabah menghadapi dugaan ye.. saya doakan agar abang dapat diselamatkan & kembali bersama keluarga Syaz.. Amin.. In Shaa Allah..

    ReplyDelete
  5. subhanallah.. Salam Takziah ye Syaz.. Semoga arwah di cucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang orang yang beriman.. Aameen.. Sabar ye Syaz.. Shawal doakan jugak anak buah Syaz yang sorang lagi selamat, Aameen.. :'(

    Han Woo Hwan's Blog

    ReplyDelete
  6. Innalillah..Al Fatihah..Salam takziah..
    http://abahbz.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Al-fatihah, semoga dia tenang di sana :)

    ReplyDelete
  8. Innalillahiwainnailaihirojiun. Takziah syaz. Moga roh iqmal ditempatkan dalam kalangan orang yg beriman. Moga abang diberi peluang untuk selamat.

    ReplyDelete
  9. salam takziah Syaz..mmg sedih dgr wlaupun ia bukan ahli keluarga sis JM..semoga arwah di tempah bersama org2 beriman amin...al Fatihah

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
alang-alang dah baca tu..
mintak tolong komen sekali boleh??
hehehehe ^^

Syaz Harzays Minme© . Designed by MaiGraphicDesign