Syaz Harzays Minme: No IDEA !!

Pages

STATUS UPDATED!
Assalamualaikum korang korang and korang... terima kasih kerana sudi singgah kat blog syaz ni.. hihihihi...

20 Jan 2017

No IDEA !!

Assalamualaikum.. 
disebabkan lame dah aku mendiamkan diri dari menaip nih , kini aku kembali lagi.. hahha... 
laa sangad kan... lepas nih aku macam chipsmore balik...
lame dah x update blog kan.. 
agak2 akak2 adek2 abang2 dalam nih ingat syaz lagi dak eyhh ??? 
*berfikir sejenak*

kalau ingat ALHAMDULILLAH kalau tak ingat ASTAGHFIRULLAH.. 
hihihihi.. nak buat camna kan kalau dah x ingat.. setahun lbh kot rasenye syaz mendiamkan diri kan kan kan ? 

baru kini muncul balekk.. tu laa.. hope pasnih muncul tak tenggelam balik la eyhhh,,
kahkahkahh... 

k la.. malas nk menaip panjang2.. nanti kalau aku menaip lagi naik menyampah pulak yang baca :P

aku nk tdo.. selamat malam.. 
dhaaa,..

1 comment:

Assalamualaikum...
alang-alang dah baca tu..
mintak tolong komen sekali boleh??
hehehehe ^^

Syaz Harzays Minme© . Designed by MaiGraphicDesign